Az applikációval kapcsolatos kérdések

Főoldal/Az applikációval kapcsolatos kérdések

Hogyan teljesíthetem a távellenőrzést?

A távellenőrzési kéréseket SMS-ben kapja meg a regisztrációkor megadott telefonszámra. A távellenőrzési kérést a következőképp teljesítheti: Jelentkezzen be a HKR applikációba Nyomjon rá az “Ugrás a távellenőrzésre” gombra Olvassa el az itt található utasításokat, majd nyomjon rá a “Távellenőrzés indítása” gombra. A távellenőrzés során az alkalmazás több képet is csinál Önről, ezért ne mozgassa a [...]

Elfelejtettem a jelszavam, mit tehetek?

Amennyiben elfelejtette a regisztrációnál megadott jelszavát, a következőket kell tennie: Nyomjon az “Elfelejtettem a jelszavam” gombra az alkalmazás bejelentkező képernyőjén Írja be a regisztrációnál megadott e-mail címét Nyomjon rá a “Küldés” gombra, ekkor a rendszer egy új ablakba irányítja, ahol meg kell adnia egy kódot, melyet két részben küld Önnek a rendszer, egyet a regisztrációkor [...]

Miért nem tudok regisztrálni?

Amennyiben karanténba helyezték, az adatait elküldik a rendőrségnek ahol feltöltik azokat az adatbázisukba, és csak ezután tud regisztrálni. Ez minden igyekezetük ellenére időt vesz igénybe, ezért kérnénk a türelmüket, természetesen semmilyen büntetés nem kaphatnak, ha azért nem használják az alkalmazást mert nem tudnak regisztrálni. Más a helyzet, hogy ha a határon jött át, vagy a [...]

Go to Top